Klassikaline massaaž

Massaaž on hea moodus lõõgastumiseks, eriti stressirohkel perioodil. Stressi näol ei peeta silmas ainult vaimset, vaid ka füüsilist, mida võib esile kutsuda raske treening spordisaalis või töö, mis nõuab pidevalt raskete asjadega opereerimist (ka sundasendid töökohal). Massaaž kutsub lihastes esile rea muutusi, seal hulgas ka suurenenud vereringe ning seeläbi toetab ka treeningutest taastumisel ning vähendab kehas stressi taset.

Spordimassaaž

Spordimassaaž nagu nimigi ütleb, on mõeldud sportivatele klientidele.

Millal spordimassaaži tulla?

Spordimassaaži sobib tulla nii enne kui ka pärast võistlusel osalemist. Ka raske treeningperioodi ajal on spordimassaaž vägagi näidustatud, kuna just siis on lihashooldusel eriti suur roll aitamaks vähendada lihasväsimust ja sporditraumade tekke võimalust. Spordimassaaž aitab lihaseid ettevalmistada suurte pingutuste eel ning pingutuse järgselt aitab lihaste normaalset toonust taastada.

Spordimassaaži erinevus klassikalisest massaažist tuleneb täiendavate võtete kasutamisest ning intensiivsusest. Spordimassaaž on reeglina lühem ja tugevam, võib sisaldada venitusharjutusi ning interaktiivset kliendi osalust (sõltuvalt sellest, kas toimub pingutuseks ettevalmistamine või taastumine)